Standy

Jak wybrać stand reklamowy?

Tzw. standy są idealnym rozwiązaniem, aby w ciekawy sposób pokazać swoją ofertę reklamową. Tym bardziej, że obecnie firmy poligraficzne oferują naprawdę ciekawe rozwiązania. Standy można wykorzystać do różnych celów. Wszystko zależy od naszych potrzeb. Warto jednak wiedzieć czym się kierować decydując się na zakup standu.


Po pierwsze, pod uwagę należy wciąż jego wielkość. Drukarnie mogą wyprodukować zarówno bardzo małe standy jak i te o naprawdę dużych rozmiarach. Wszystko zależy od tego, w jakim miejscu stand ma stać i jaką funkcję ma pełnić. Jeśli decydujemy się na stand wewnętrzny warto przed jego zamówieniem dokonać dokładnych pomiarów w pomieszczeniu.

Drugą ważną kwestią, jeśli chodzi o standy reklamowe, jest ilość półek. Najczęściej spotyka się standy, które posiadają trzy lub cztery półki. Nie jest to jednak reguła. Standy można zamówić z dowolną ilością półek. Wszystko zależy od tego, co chcemy za pomocą standu prezentować.

Warto także pomyśleć o dodatkowym wyposażeniu standu. Mogą być to np. dodatkowe kieszonki na ulotki lub większy baner reklamowy. Jak wspomniano wcześniej, drukarnie obecnie są wstanie wyprodukować standy o naprawdę różnych i ciekawych kształtach. Warto to wykorzystać, zwłaszcza kiedy realizuje się ciekawą kampanię reklamową.

Nie można oczywiście zapomnieć o materiale, z jakiego stand reklamowy ma być wykonany. Może być to papier, tworzywo sztuczne, bądź np. plexi. Jeśli stand na stać na zewnątrz papier raczej odpada. Taki stand nie będzie bowiem odporny na warunki atmosferyczne. W takim przypadku lepiej jest się zdecydować na tworzywo sztuczne, a nawet konstrukcję stalową. Stan kartonowy świetnie za to sprawdzi się, kiedy ma być on często przenoszony. Wszystko dlatego, iż stand kartonowy jest po prostu lekki.

To kluczowe czynniki, jakie należy brać pod uwagę, wybierając stand reklamowy. Dlatego warto wcześniej dokładnie przemyśleć, gdzie stan ma stać i jaką rolę pełnić. Dzięki temu zamówiony stand reklamowy będzie spełniał oczekiwania i skutecznie realizował cele reklamowe.